Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Annica - 8 juli 2009 18:01

Första inlägget i vår nya blogg får jag äran att skriva.

Och jag det är TYSON som är en Alaskan Husky på 3 år.


Ni får ursäkta om det ibland blir felstavat men försök själva att trycka på dessa tangenter när man har så stora tassar som jag har...


Häromdagen tyckte mamma att det var sååå enormt varmt så vi for ner till sjön och plaskade en stund men den här sjön är ju rent av livsfarlig, det finns sjöodjur i den !!!

Stora gröna monster som ligger och lurpassar på ytan, livsfarligt !

Mamma och pappa säger att det bara är vass som flyter omkring...

Som om dom skulle veta det då, jag vet nog hur ett hundätande monster ser ut.

Ja, ja, jag var ju tvungen att plaska en stund eftersom mamma sa att det var skönt för mig, bada själv då om du tycker att det är så skönt, jag är en Husky = polarhund = gillar inte att bada ( fast jag gör ju det men det har jag inte berättat för mamma ) ;-)

Till råga på allt så tyckte mamma att det var bra för mina tassar om jag hade någonting på dom...

Jösses vad jag skämdes, fåglarna och ankorna skrattade så tårarna sprutade på dom...

Snacka om skämmigt !!


Nu måste jag gå och fortsätta döda min nya leksak, mamma sa att det var en extra hållbar leksak som skulle kunna hänga med ett tag... HA, jag ska nog visa dom hur pass hållbar den är, jag lovar att den är helt död inom några minuter :-)


Tass, tass tills nästa gång :-))


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards