Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Annica - 18 juli 2009 16:01

Hejsan, hejsan...


Det är jag som är "Loppan" och jag är husets herre !


Jag är boss och styr alla prcis hur jag vill, tom den stora äckliga hunden som bor här har jag spöat många gånger för att han inte lyder mig !


Ok.. Vet ni vad mamma kom på att hon skulle göra idag med mig..??

GROOMING !!! Jag säger bara det, vad faaan är det bra för, jag kan nog sköta min egen hygienvård jag är ju liksom en katt = kända för att vara väldigt renliga men inte bryr sig mamma om det... Nej hon ska borsta och putsa ändå... Men tji fick hon för när borsten kom fram drog jag till alla mina braiga gömställen !!!

Smart va..?!


Ännu en gång jag lurade morsan :-)


Må så gott allihopa, tasseli tass från Loppan


ps, min lillebror tog några foton på mina gömställen, kolla in dom va smarta ställen jag hittade !






Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards