Alla inlägg den 13 november 2009

Av Annica - 13 november 2009 14:15


Ok... Nu har vi varit där....... På slottet...... Iförda prinsens kläder....... Och så här gick det..........


Väl framme vid slottet möttes vi av en best som trodde han var farlig    


Men mina dödens käftar slet honom i stycken och så var den spärren framför slottet ur vägen Flört


Sprang ner i slottets källare och hittade massa      


Fort som attan upp och in i en av deras        


Och sen bara det av och fort gick det....


MEN....


När jag satt där i vagnen så insåg jag en sak....


Pappa var inte med !!! Jag glömde honom på slottet !!!!!! Förvånad


HJÄLP !!!!


Hur 17 ska jag göra nu, jag kan ju inte precis vända och åka tillbaka med allt stulet guld och vagn....


Jäklar... Pappa är fast i klorna på den hemska drottningen vi alla bara har hört talas om men ingen har sett...


Jag vet inte hur jag ska lösa detta....


Suck...


Tass, tass från en förbryllad Tyson....


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards