Alla inlägg den 29 november 2009

Av Annica - 29 november 2009 19:18


                                                  

                                                   


Hejsan hoppsan allihopa !


Det här är dom håriga som skriver ( Loppan, Lennox, Rambo och Tyson ).


I dag är det tydligen någonting som heter 1:a advent i dom ohårigas värld, vi vet inte riktigt vad det är förutom att dom gör så här:

   


Och äter sånt här vilket vi två älskar ( Rambo och Tyson ):

      


Plus att mamma och pappa hela tiden pratar om såna här ( i alla fall mamma... )

     


Och så håller hon på att gå igenom någonting som heter julgranskulor....

  

Tydligen så är det precis som det låter, kulor i en gran... Låter skumt tycker jag.... Men vad vet jag.... Kan ju vara bra med en gran inne när det är dåligt väder för då behöver jag ju inte gå ut i skogen och kissa, då har jag ju skogen inne i vardagsrummet, bra va..??!!

Eller....

Det kanske inte skulle bli så poppis hos mamma....


Det visar sig  


Kram på er alla eller rättare sagt... Trevlig advent på er, som dom ohåriga skulle ha sagt   


             


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards