Alla inlägg under december 2009

Av Annica - 6 december 2009 19:59


                                                  
               


Hallojsan på er !


Nu är det jag, lurvtass som skriver igen :-)

I dag är det andra advent i människornas värld, ganska onödigt tycker jag det här med advent, har inte riktigt fattat poängen med det... Tänd alla ljus på en gång i stället så kör vi julafton på en gång ! Tycker jag verkar mycket smartare :-)


I dag har jag varit borta hela dagen... Jag har varit på:

  

Just det, NORD POLEN !!


Tomten och Rudolf kom och hämtade mig i morse så jag följde med dom en sväng hem till deras värld och jösses vad roligt det var :-)


       


Det var ju klappar överallt !         


Vilken dag, skitrolig :-)


Berättar mer en annan gång, nu ska jag på fler uppdrag :-)


Tass, tass / Tyson



Av Annica - 3 december 2009 20:30


                             


Det är en tung dag i dag....


I dag är det exakt 1 år sedan min älskade mormor dog...

Mitt allt... Min stöttepelare i livet... Min vän... Min mormor...


Det sägs att tiden läker alla sår men det vete håle om det stämmer...

Ett år har gått och det går inte en dag utan att jag tänker på henne hela tiden....

Det går inte en dag utan att jag fäller en tår...

Jag saknar henne så det gör ont...


Mormor försvann ju så hastigt... Jag hann aldrig tala om hur mycket jag älskar henne... Jag hoppas hon vet det...


Ja, förra året vi den här tiden var en riktig mardröm...

Jag orkar inte skriva om det men länkar till ett äldre inlägg: http://djurenpalandet.bloggagratis.se/2009/10/


  


Tänd gärna ett ljus i dag för dom vi mist men saknar så fruktansvärt...

Jag har gjort det...


Usch, vilken jobbig dag...


Sätter in foto på mig och mormor och några på den fina minneslund hon nu vilar ( min morbror som fotat )


Från en som älskar sin mormor...


  


    




Av Annica - 2 december 2009 19:44


                                                  
              


Hallojsan !


Decembers första fullmåne i dag, härligt   

Det är ju ett tag sedan det var fullmåne så man börjar ju bli lite hungrig vid det här laget...  


Men i natt så... Då får jag mat igen...   

Gott !!!


Ska ta och vila en stund innan jakten börjar plus att innan jagandet så ska man som vanligt yla in månen !

  


Må så gott allihopa ! Och glöm inte i natt... LÅS ERA DÖRRAR !!!!!!


Tass, tass / Tyson


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards