Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Annica - 9 januari 2010 21:12



Hej på er alla där ute   


I dag har jag fått låna bloggen från dom lurviga     


Kallt....

Det är så enormt kallt och jag är såååå less på kylan...

Nog för att jag annars brukar älska vintern men det här är ju omänskligt...

Häromdagen var det -31 här...


  


Kan det inte vara normala temperaturer utan måste det vara antingen eller..??


Allt fryser...


Vattnet i stallet fryser så man får bära vatten så armarna ser ut som på en apa efteråt, vattnet i boxarna fryser, tom hästarnas mat fryser till is...

Hästarna verkar inte heller tycka att det är så roligt med den här enorma kylan, rida kan man ju inte göra heller, det är inte bra för deras lungor plus att mina tår och fingrar ramlar av då och jag fick redan vid förra ridturen häfta tillbaka tårna med häftapparaten...


Nu är jag kanske gnällig men jag FRYSER ju !!!!


Jag längtar till sommaren, tänk vad härligt att gå ut i linne och shorts och bli helt genomvarm av solen, åhhhh vad jag längtar...


  


Fast som det är nu så känns sommaren ganska långt borta...

Men den som väntar på något gott....


Må så gott


Kramar A

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards