Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Annica - 28 januari 2010 19:49

  


Hej på er


Jag lånar bloggen i dag av dom håriga..


Måste få gnälla. är en gnällfis i dag men jag är så jävla less och besviken på min kropp...

Ska jag alltid ha sådan här värk så kan jag lika bra gräva en grop och hoppa ner under jorden på en gång för det här är inget värdigt liv att leva...


Jag blir tokig snart på värken, tror jag hugger av mig huvudet så borde värken bli bättre, den lär ju inte bli sämre i alla fall...

Jag tror mitt huvud och nacke snart spricker...


                                     


Varje morgon när jag vaknar så tänker jag att i dag kanske jag kan må lite bättre men ack så fel man har, varför skulle jag tro att det är bättre, dum tanke av mig, det är väl bara att gilla läget men det är inte så jävla lätt när det känns som att hjärnan är på väg ut genom ögonen och någon står med en ishacka i lilla huvudet så man ser stjärnor...   


Jag hatar det...


Just nu hatar jag mig själv...


Vill ju må bättre...


Har så mycket jag skulle vilja göra...


Men det är inte så lätt när det känns som att så fort jag går på benen så går dom av...

Ja, just det...

Självklart så värker dom också....

Varför inte...


Jag orkar inte med detta längre...


Snart drar jag täcket över huvudet och då går jag aldrig mer upp om det är så här det ska vara för resten av livet...


Värdelöst...


Ledsen...


Hatar det...


Orkar inte...


Kommer det någonsin bli bättre..??


Jag hoppas det för detta är inget liv !


Kram   


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards