Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Annica - 31 januari 2010 13:39

Hallojsan !


Akke här !


Nu var det längesedan jag skrev på bloggen så här kommer en uppdatering   


Dartan skadade ju sig för två veckor sedan och sedan dess har jag fått varit "dagmamma" åt honom. När Dartan väl fick börja gå ut skulle han gå i en liten hage så då fick jag gå bredvis för att hålla Dartis sällskap, kul för Dartan men extremt trist för mig...

Jag tycker ju att det är mycket roligare att vara i den vanliga hagen med dom andra busungarna, Lilleman och jag jagar varandra och busar hela dagarna, jag brukar vara sååå trött på kvällarna...


I går satte mamma mig och Dartis tillsammans i en lite "större" hage och det var kul för då kan jag bita och slita i Dartis grimma och täcke så blir dagarna i alla fall lite roligare !

Fast jag är inte så säker på att Dartan uppskattar det....

Men vem bryr sig ;-)


Mamma har inte ridit mig nu sedan Dartan skadade sig ( jag vet att hon har haft fullt upp med Dartis som skulle promeneras ca sex ggr / dag mm ) och det tycker jag också är lite trist....

Jag tycker att det är jätteroligt att bli riden !

Men Dartan blir ju bättre och bättre så snart har nog mamma lite energi kvar till mig också så vi kan ge oss ut och göra Frötuna osäkert...   


Hov, hov / Akkemannen


  



Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards