Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Annica - 2 februari 2010 20:17

           


Tänkte bara berätta att jag mår bättre   

Nu får jag gå i en större hage tillsammans med min lillebror och i morgon har mamma tid med min veterinär så vi får väl se om han säger att jag ska få gå i min vanliga hage snart, det skulle vara sååå kul, jag längtar !!!


Just ja, höll på att glömma en sak...

Jag har fått ett vykort, det är min mormor ( alltså min mattes mamma ) som skickat ett krya på dig kort till mig som brevbäraren kom med till stallet, kortet var jättefint och sitter nu på min box :-)

Snart kommer min extra mamma hem och det ska bli kul, jag gillar henne, hon har alltid morötter med sig ;-)


Hov, hov / Dartan



  


Tänkte passa på att skriva några rader samtidigt som Dartis.


Här hos mig händer det inte så mycket, mamma har mått lite dåligt den senaste tiden men vi har i alla fall tränat lite markträning, tränat på läskiga saker, tom så har hon utsatt mig för klippmaskinen vilket jag inte brydde mig ett dugg om, jag är ju en cool kille :-)

Nu har hon även fått för sig att vi ska iväg på  tävling i Mars...

Trail At Hand och Showmanship At Halter.

Ja, ja, vi får väl se om jag vill det eller ej ;-)

Mamma visade mig kort i dag på min mamma, pappa och morfar som jag lägger in här på min blogg.

Visst är jag lik dom...???


Min pappa:


  



Min mamma:


   


Min morfar:


  


Hov, hov / Akkemannen   





Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards