Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Annica - 9 februari 2010 17:19


Hej på er !


Dartis här !


Jag är GLAD   


I går fick jag gå tillbaka till min vanliga hage och det var sååå roligt så jag sprang och lekte av glädje, men jag var försiktig, vill ju inte att jag ska få så där ont igen som jag hade förut...

Om allt går som det ska så kan mamma snart börja skritta mig snart, jag längtar...

Ska bli kul att få komma ut och se någonting annat än min box och hage :-)

Akke kommer nu, han hade nåt han ville säga, så....

Hej då !!!


                                           


Tja !


Akkemannen här   


Jag är oxå GLAD   


Över att vi får gå i vår vanliga hage igen, den är sååå mycket roligare än att gå i en liten plutt hage..

I vår hage finns det ju pinnar mm som jag kan gå och dra på plus att Manne och Lilleman går bredvid och det är roligt att leka med dom :-)

Jag tycker det är kul att dra i deras grimmor och täcken mm, kul !!! 

Kul att vara en busunge ;-)


Mamma har varit hos doktorn i dag så nu mår hon dåligt, hon gör alltid det efter hon har varit där och innan provsvaren kommer, jag hoppas att hennes prover är bra...


Men vänta nu.....

Nu ska tydligen Tyson säga nåt oxå...

Hej då !


Tja ba !!


Tusse här   

Jag tänkte bara berätta att jag häromdagen var ute med min pulka och drog, det var jättekul och inte alls så där jobbigt som jag trodde att det skulle vara :-)

Men så är jag ju en stark hund oxå...

Stark draghund...

Kul var det i alla fall :-)


Tass, tass / Tyson 


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards