Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Annica - 12 februari 2010 20:51

                                      


Hallojsan !


Lurvpellarna här   


Vet ni    vem som är världens största godisgris...???   


Ska vi tala om...???


Ok....


Vår mamma !!!!!!


Det är en riktig liten godisråtta  


Om det inte fanns semlor skulle nog hennes värld gå under...

Jösses vad med semlor hon äter, minst två om dagen men till hennes försvar så kan vi ju tala om att det är inte vanlig "semmel storlek" på hennes utan det är mini memlor, men ändå...

Och så äter hon egentligen inte semlor utan hon äter mycket grädde med liten vetebulle :-)

Ja, ja..... Alla har vi väl våra svagheter....


Det är jag Tyson som skriver och jag har haft skit tråkiga dagar dom senaste dagarna...

Eftersom mamma och pappa inte mått så bra så har jag inte fått gå på så många långpromenader och det sucks   


Men, men jag vet ju att så fort dom mår bättre så kommer jag få gå på mina roliga promisar igen   


Mamma har fått sina senaste provsvar och dom var lika, då var det ju i alla fall inte sämre ;-)

Hon har fått extra medicin    och jag tror faktiskt att det hjälper lite, tycker att hon verkar lite piggare, om man bortser från bihålorna då ;-)


Pappa mår oxå bättre men han hostar som en tok så jag inte kan sova på nätterna, suck så jobbigt...

Ni vet, det är ju viktigt för en hund att få sin skönhetssömn :-)

Allra helst nu när det luktar löptik utomhus, mmmm såååå gott det luktar !!!

Mamma verkar inte fatta hur det är att vara en sugen vovve...

Hon tycker att det är konstigt att jag inte äter min mat mm utan bara vill stå och slicka gosiga tikars kiss...

Fullt normalt för mig !


Ja, ja nu måste jag ut och slicka lite igen, och vem vet... Kanske hittar jag på ägaren till kisset och då kan det ju ev bli valpar   


  


Tass, tass / Tyson och dom andra lurvpellarna

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards