Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Annica - 17 februari 2010 19:11

                                    


Hej på er !


Jag har tjuvat bloggen i dag för att jag är sååå glad....


Och arg...


Men vi börjar med det roliga.


I måndags travade jag och Akke för första gången och det gick jättebra :-))


Han var så duktig min lilla fläckis ;-)


Jag är sååå stolt över min älskling  

Han fick mycket morötter efteråt, mums !!!


                                 


Men.....


Han är ju bara 2,5 år så jag får nog vara beredd på lite överraskningar, har ju haft närkontakt med marken tidigare och det var nog inte sista gången...   


Sen är jag glad över att det närmar sig tills jag kan sätta igång Dartan, ska bli jättekul :-))


                                    

              

Annars har det inte hänt så mycket här hemma, både Stefan och jag mår fortfarande piss, hostar så vi nästan spyr.... Hoppas det blir bätttre snart...


Men däremot så är jag arg... 


Hur kan det komma sig att vissa människor tycker att andras saker är allmän egendom...?????


Jag köper saker för att jag behöver det, inte för att någon annan behöver det...

Så varför har mina saker fått fötter när jag behöver dom...????

Varför ska jag behöva leta efter dom...???


Jag hatar att behöva leta efter det som är mitt....


Det gör mig arg, allra helst när man får tillbaka sakerna jättesmutsiga...


Morr... 


Jag tycker det är elakt och respektlöst och det gör mig ledsen...  


Ja, ja.... Nu ska jag gå och äta en semla och DET gör mig glad   


Kram alla vänner 


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards