Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Annica - 27 februari 2010 18:53

                


Ledsen att jag snor bloggen varje dag men jag tänkte bara visa en sak...


Mitt senaste hälsosamma köp....


Avgiftningsplåster....


Hmmmm, vad är det....


Jo, det ska rensa ut föroreningar, tillsatser i mat, koffein, skadliga ämnen i skönhets- och hygienartiklar mm som lagras i kroppen.

 
En förgiftad kropp kan visa sig på olika sätt så som dåligt näringsupptag, dåligt immunförsvar, yrsel, minnesförlust, huvudvärk, trötthet, nedsatt blodcirkulation, stela leder, kalla händer och fötter mm....


Dessa     ska kunna hjälpa till att få kroppen i balans =)


Avgiftningsplåster används även för att minska värk och svullnader av leder och muskler.


Ska bli såååå spännande att prova dom och se om det fungerar eller ej =)


Det kan ju inte bli så mycket sämre...


Eftersom jag tycker att mina "vanliga" mediciner inte hjälper till 100% så är jag redo och öppen att prova allt nu !


Återkommer med rapport när jag provat dom, kanske blir jag som en helt ny människa  


Kastar in bild på dom, KRAM   


  

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards