Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Annica - 2 mars 2010 19:50


  


Hejsan !


Lurvtass här   


Det var ett tag sedan jag var på bloggen och skrev nu men ingen av oss djur har ju liksom haft en chans eftersom mamma hela tiden ska låna den...


Helgen har i alla fall varit innehållsrik  


Mamma har lärt mig nya konster och det var jätteroligt =)


Jag kunde tom koncentrera mig på mamma fast grannhunden kom ut och det är ett mega WOW !!!


                                          


Alla konster och övningar sitter nu till 100% inomhus och lika ute på tomten men på vanliga promenader så har jag lite svårare att koncentrera mig så där har mamma och jag en hel del att jobba på....


Som ni alla vet vi det här laget så är ju jag en Husky och ni vet väl vad dom säger om Huskysar....


Extremt svåra att få lydiga.....


Lika vilda inombords som dess släktingar, vargen....


Men enormt goa  


Mamma säger att jag är världens roligaste vovve   


På torsdag fyller jag år    så jag sätter in ett foto på mig och mamma när jag var liten bebis =)


Tass, tass / Tyson


                





Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards