Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Annica - 3 mars 2010 16:29

               


Hej !


Nu är det jag igen som lånar bloggen av dom håriga, är ju ändå jag som får skriva åt dom då det blir lite tokigt att skriva med tassarna   


Vintern håller sig kvar med järngrepp, tänk att det är så mycket snö och vi ändå är inne i mars... Har nog aldrig varit med om något liknande...


Som ni alla kanske vet så har jag ju mått dåligt senaste månaderna och eftersom jag har min blodsjukdom så har jag tänkt att det nog beror på den men i går slog det mig...


Jag hade ju en fästing i höstas....


Hmmm....


Ringde    min läkare och hörde lite om borrelia och det kan det mycket riktigt vara, alla mina symptom stämde ju in klockrent på borrelia...


Ska ta prov så får vi se...


Ska ju till doktorn  och ta dom vanliga proverna på tisdag och sen ska jag till blodläkaren veckan efter det och då är det tyvärr dags för ett benmärgsprov  vilket jag hatar...

Det finns ju roligare saker att vara med om än att dom borrar sig in i höftbenet...

Blä...

Men, men det är ju viktigt så det är väl lika bra att få det gjort, jag börjar bli van med benmärgsprov nu...


Ja, ja, nog om mig...


I dag har Dartan och jag varit på en liten promenad med Ninna och Wille i den härliga solen   och det var skönt att vi red på morgonen för nu snöar det och blåser, burr....


Dartan tycker att det är sååå roligt att få komma igång igen och förstår verkligen inte varför vi måste ta det lugnt, han har nog glömt bort att han skadat sig...

Min älsklingspojke   


    


Tyson och jag har varit ute och tränat i dag, gick jättebra, han tycker det är sååå roligt men jag tror nog att om han fick välja så hade vi tränat drag i dag i stället, det är kul !!


Det är roligt att se när han drar hur mycket han gillar det =)


  


Må så gott nu allihopa så hörs vi   


Kram   



Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards