Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Annica - 5 mars 2010 20:45


                           


Hej !


Jag här  

Vilken härlig dag det har varit i dag med strålandeoch klarblå himmel =)


Dartan och jag har varit ute på tur och eftersom han inte förstår att man måste ta det lugnt så tyckte han att vi skulle gå in i skogen och pulsa i snön men eftersom jag är en sådan hönsmamma så vill jag ju vara säker på att inte överanstränga honom men hur kan man står emot hans vilja  


Som han ville så pulsa vi in i skogen och väl därinne så tyckte Dartis att vi tar och galopperar ut från skogen ut på ängen men där missade han en viktig sak...


Innan man är ute på ängen så kommer det ett dike...


Vilket inte min lilla plutt tänkte på...


Så...


Helt plötsligt tog det tvärstopp och vi stod i ett dike med snö upp till hans öron, oppss...


Det gör mig så lycklig att se honom så pigg och glad och busig, min plutt =)


Detta hade vi ju aldrig kunnat tro för några månader sedan...


Men, men...


Veterinären sa att jag ska vara beredd att det kan blivit "sviter" så tiden får utvisa.


Just nu verkar han må väldigt bra i alla fall   


Kram     

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards