Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Annica - 6 mars 2010 20:41

                

 


Halloj !


Lånar denna i dag igen  


Minns ni vad jag skrev om häromdagen...??


Mina nyköpta....


Detox plåster.....


Nu minns ni va..??!!


Ok, så här ligger det till i min detox period...


Har nu använt dom två nätter och ska ha dom tre nätter till så om dom funkar är ju lite för tidigt att säga men däremot...


När man sätter dit dom så är dom vita och när jag tar av dom så kan jag ju säga att dom inte är vita... resten kan ni ju räkna ut själva...

Och vi ska inte tala om lukten... shit, har nog aldrig känt något liknande, luktar så jä..la illa så man nästan spyr...  


Jag kan ju förstå att man blir avgiftad när man använder dessa plåster för med denna lukt så har man ju ingen lust att stoppa någonting i munnen...  


Med tanke på färgen och lukten som fastnar i plåstrena så borde dom ju funka + att jag kommer bli världens mest välmående och piggaste människa  


Ska bli spännande att se fortsättningen på detta  


Jag ska ju ha plåstrena tre nätter till och sedan ett uppehåll på två dagar och sen fem dagars plåster igen.


Kommer med en uppdatering när allt är klart =)


Hoppas ni alla får en trevlig helg  


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards