Alla inlägg den 2 april 2010

Av Annica - 2 april 2010 21:12


                  


GLAD PÅSK   hoppas ni alla får en riktigt härlig och mysig påsk  

 

Själv ska jag äta godis, godis, godis och åter godis hela helgen =)

 

Jaha, vad har hänt här då...

 

Inte så mycket...

 

Hästarna har fått fnatt, dom är sååå PIGGA !!!

Hälften vore nog...

  

Red Akke i går och att den ridturen gick bra är ett mysterium då han håller på att krypa ur sitt egna skinn ;-)

 

Dartan är oxå väldigt pigg...

Eftersom han skadade sig i vintras så måste vi ju ta det lugnt men det är ju lättare sagt än gjort  

 

Hela han skriker efter att få ut och galoppera så i dag galopperade vi en hel del, han tyckte det var jättekul =) Det tyckte jag med för den delen =)

Jag verkligen älskar att rida den pojken, det är såå kul !

Efter varje ridtur så längtar jag direkt till nästa och det härligaste med allt är att just när jag rider så är jag så glad och lycklig så jag nästan glömmer bort min smärta för en liten stund  

Det är härligt !

 

Köpt ett nytt täcke till pojkarna, ett svettäcke...

 

  

 

Passande att mina bägge pojkar har samma storlek på allting =)

 

Tyson och jag jobbar på med träningen, provade att träna i stallet i går med störning och det gick inte bra så det var ett steg för mycket, för snabbt, tillbaka och fortsätta träna här hemma och runt omkring på gården tills det sitter till 100% så provar vi stallet sen igen, spännande ;-)

 

Tyson är ledsen att snön håller på att försvinna ( inte jag ), polarhund som han är så är det ju ganska naturligt att han älskar snö =)

 

Ha en skön påsk nu och håll tillgodo med denna bildbomb på min Tyson =)

 

  

 

    

 

  

 

 

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards