Alla inlägg den 4 april 2010

Av Annica - 4 april 2010 20:31

                  

Påskdagen...

  

Har ni haft en bra påsk..??


Vi har haft en lugn och skön påsk =)


                


Men....


Min vän Ahmanda har haft en skit dag....


Linus är skadad och sjuk, skurit sönder ansiktet...


Sydd...


Dränage...


Sondad... m.m


Stackars Linus och Ahmanda  


Ska ner och kolla till honom innan vi lägger oss...


            


Red Akke i går, gick så enormt bra 


Longerade honom först så han skulle få ur sig den värsta energin men efter en hel dag i solen så tror jag inte att det egentligen hade behövts...

Red lite längre än vad jag brukar och han hade så kul och var så duktig 

Nu är det dags att utöka våra små turer =)

Pojken ska även få lite vila då han behöver få smälta det vi lärt oss plus att han växer mycket nu...

Min prins...


                  


I morgon är det Dartis dag, ser fram emot att få ta en tur på min älskling  

Om jag mår bättre, vill säga...

Men det tror jag nog =)


Ha en fortsatt härlig påsk !    


         


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards