Alla inlägg den 10 april 2010

Av Annica - 10 april 2010 21:12


              


Hej på er !


Nu är det mycket blandade känslor här...


Som...


GLAD, för att....


I torsdags var jag till doktorn på mitt vanliga läkarbesök och var helt inställd på att jag skulle göra benmärgsprov som vanligt + att jag hade haft ångest för det dagarna innan fast jag har gjort det så många gånger nu...

Men...

Då säger läkaren att mina provsvar var så bra så han tyckte att det inte skulle behövas något benmärgsprov den här gången, gissa om jag blev paff och självklart enormt GLAD   


Vilken lättnad, puh...   


Sen är jag LEDSEN , för att...


Jag saknar att inte ha min mamma och mormor hos mig...

Känner mig väldigt ensam utan dom...

Saknar dom och vill ha dom här NU...

Tur att jag har min älskade och bästa morbror =)


Sen är jag FÖRBANNAD , för att...


Det finns falska och manipulativa människor som myser när dom sårar andra...

Blä  


Sist men inte minst så är jag SUPERNÖJD  , för att...


Akke trots ålder och myror i brallan mm är såååå duktig !!!

Lastade honom i dag för första gången sedan augusti och efter ett par minuter så var han på och vi åkte upp till banan och longerade och "red" för att sedan lasta på min lilla plutt och åka hem igen.

Han hade jättekul ( jag också självklart ) och var duktig trots att det var svårt att koncentrera sig pga cyklar mm 


Ha det !


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards