Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Annica - 3 maj 2010 18:21


                   


Halloj hästvänner =)


Bloggen har varit död några dagar pga att jag legat med värk  


Jag kom och tänka på en sak....


I hästvärlden har man ju sett mycket udda saker, mött "proffs" som tror dom kan allt mm....


Så nu undrar jag vad är det värsta ni har sett någon göra mot sin häst eller för att förfina frågan, vad är det värsta ni sett någon göra inom hästbranschen..??


Bland det värsta jag sett någon göra var en som satt och galopperade på PLÖJD ÅKER  


Plus en gång för många år sedan när vi var och tittade på stallplats så sa stallägaren att dom hästar som inte sköter sig vid in / utsläpp leder jag med taggtråd genom munnen  


Behöver jag säga så mycket mer än att vi inte flyttade dit....


Så hästvänner, kom igen nu och dela med er av era tokigheter ;-)


Må så gott  

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards