Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Annica - 7 juli 2010 23:38


              


Gokväll !


Tänk vilka konstiga människor man stöter på....


Som ni kanske vet så har jag ju Akke ute på annons och vissa svar jag får gör mig mörkrädd...


En tjej som hörde av sig var 13 år och skulle ha Akke som sin första häst...

Han skulle bo som ensam häst utan kompisar...

Hon hade aldrig hållt på med unghästar men som hon sa, hur svårt kan det vara...!!!

Jag kan ju säga att han helt plötsligt blev väääldigt dyr ;-)


En annan som hörde av sig skulle ha honom som hopphäst....

Westernavlad häst som är väldigt grov som hopphäst... Nej, jag tror inte det va... Tror aldrig att han skulle hålla som det...

Varför ringer man på en westernhäst om man vill ha en hopphäst...???


En annan som ringde skulle ha en fälttävlanshäst !!!!

Jag försökte lite snällt förklara att han inte är någon fälttävlanshäst men är osäker på att hon förstod....


Ett annat original som hört av sig var en som undrade hur pass skolad han var, hur högt jag har hoppat honom mm...

MEN HALLÅ  

Om det står i annonsen att han är insutten i skritt och trav så säger det väl sig självt att han inte är utbildad ännu, fattar inte folk det ...????!!!!


Till alla dessa stjärnor så blev han helt plötsligt enormt dyr  


Skulle kunna göra listan lång med alla skumma människor som hört av sig men som tur är så är det även vettiga människor som hört av sig =)

Annars skulle jag ha tappat tron på mänskligheten...


Man slutar aldrig förvånas över dessa stjärnskott till folk...


Må så gott

Natti, natti   

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards