Alla inlägg den 17 juli 2010

Av Annica - 17 juli 2010 13:46


                 


Akke är såld...


Flyttar nästa vecka...


Han kommer flytta till en familj i Gottröra som det "klickade" med direkt =)


Han kommer bli riden kontinuerligt + riden för tränare 1 / v så vi hoppas på att få se dom på tävlingsbanorna i framtiden !


  


Men det är ju klart att det känns i hjärtat...

Det gick så fort med försäljningen...

Redan första dagen blev jag belamrad med mail och telefonsamtal...

Och då fick jag kalla fötter...

Han är ju den hästen som jag längtat efter hela mitt liv...

Så snygg...

Så mycket muskler...

Massiv rumpa...

Allt jag vill ha...


Men....


Man kan inte alltid få allt man vill ha i livet, ibland måste man se på saker realistiskt och det var det jag nu gjorde och med sanningen i vitögat så skulle min kropp aldrig orka ge honom det han vill ha och behöver för att vara en glad Akke..


Så detta blir jättebra, han kommer få det sååå bra hos sin nya familj =)


  


Jag är glad över att vi hade den äran att lära känna en sån rolig och påhittig pojke och jag är stolt över att ha ägt honom och "gjort" honom till den fantastiska pojke han i dag är !


Så nu börjar en ny era i vårat liv...


Mycket som är på gång här, ska bli jättekul...


Kommer bli helt perfekt att bara ha Dartis kvar som det räcker att rida bara några dagar i veckan =)


Så nu önskar jag Akke och hans nya ägare stort lycka till i livet !


  



Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards