Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Annica - 21 juli 2010 20:56


  


Då var det klart...


Alla papper klara...


Levererad....


Borta....


Men...


Det känns bra att allt är klart med Akke nu =)


Vi körde ju dit honom och det var kul att få se honom finna sig i sitt nya hem.


Fin stor box och kompisar !


Dominerad av en ursöt fuxskäck på hela 84 cm i manken, såg lite roligt ut  


Allt gick bra när vi körde dit honom förutom att han för första gången i sitt liv var svår lastad...

Han som annars brukar gå rakt in, i stort sett...

Han kände nog på sig att det var någonting annorlunda i går och att hans mamma var super nervös...

Det kan man ju tyvärr inte dölja för djur...


Men nu är det gjort och det känns sååå skönt att allt är klart nu !


Det är klart att jag saknar honom och det kommer jag nog alltid göra för han var verkligen en speciell pojke men han kommer få det jättebra i sitt nya hem och det är han värd, jag vill ju honom det bästa och jag vet att med min dåliga kropp så hade jag inte orkat att ge honom det bästa...


Ska bli jätteskönt att bara ha en häst  


Då kan jag lägga energi på mitt nya liv och mina planer, kul !

Må så gott  




Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards