Alla inlägg den 31 juli 2010

Av Annica - 31 juli 2010 19:57


               

Long time no seen...


Nu har det varit dåligt med bloggande här den senaste tiden men det har varit så mycket som hänt...


Nu har det hänt igen...


Mamma har varit sååå sjuk, igen 


Hennes hjärtmedicin förgiftade henne och slog ut hennes kropp och organ...


För att göra en lång historia kort så gick allt bra  


Hon har nu kommit hem från sjukhuset och kommer slippa att gå på dialys =)


Hennes läkare har aldrig varit med om liknande då hon var så sjuk när hon kom in så dom inte ens visste om hon nu skulle överleva eller ej pga organsvikt men min lilla mamma trotsar allt och blir piggare ännu en gång !

Undrar hur många liv hon avverkat nu...

Tänk vilken livskraft hon måste ha, vilken fighter hon är !

Hon är min idol !

Min mamma  


Förutom det så har det hänt en del här...


Akke är ju som ni vet såld plus att vi nu också sålt vårat släp så än så länge följs planerna =)

Känns super att dra ned på hästeriet och göra plats för nya roliga saker !


Förra helgen var vi i Falköping på hundtävling   plus på ett hemligt uppdrag och jösses amalia vilka människor det finns, det är ju så att man blir mörkrädd...


Dagen efter vi hade kommit hem från Falköping sa dom på nyheterna att dom hittat en mördad man plus att det hade varit en hel del inbrott där exakt då vi var där, hmmm....

Inte för att vi är några busar men det var ju verkligen ett läskigt sammanträffande...


I kväll är det smörgåstårtedax här hemma då Stefan fyller 40 på tisd och det kommer hungriga munnar i morgon ;-)

Ska bli kul =)


Glömde ju en sak...


I morgon firar vi 20-årig förlovningsdag också...

Det är faktiskt ganska lång tid...

20 år med min prins och jag är fortfarande lycklig =)

Livet känns bra, är toppen !


Kan det bli bättre, har svårt att tänka mig det !

Må så gott alla 


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards