Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Annica - 14 augusti 2010 17:45



I dag tar jag paus från utdöda raser för att dela med mig om min pälskling



   


Jag är så enormt lycklig över att ha denna häst, han verkligen förgyller varje dag i mitt liv.

Han som vi aldrig trodde att man skulle kunna rida, han som hade så mycket i bagaget, han som var rädd för sin egen skugga, han som inte litade på NÅGON, han kan jag rida NU =)


Lycka !


Marika som hjälpte mig att rida in honom är guld värd !!!


Varje gång jag rider honom är som att komma till himmelen, efter varje ridtur är jag lyrisk...

Inte för att han är speciellt utbildad utan för det förtroende han visar mig och att han alltid är glad, framåt, pigg och med på noterna hela tiden =)


  


Det jag känner för honom är en kärlek jag aldrig känt tidigare för en häst, känns lite elakt att säga mot mina tidigare hästar och min första ponny men det är sanningen...


Allt är så enkelt med honom, precis som det ska vara =)


Visst han är inte speciellt utbildad, bär sig inte 100 i bägge galopperna ännu mm, men så är det ju bara drygt 2 år sedan han blev inriden också...

Men det är min prins !


Love you, Dartis !


  



   

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards