Alla inlägg den 7 september 2010

Av Annica - 7 september 2010 21:34


                  


Har lite saker som jag vill bli av med....


*  Vår/höst herrjacka i storlek 52/54

    Fint skick !

    Bortskänkes mot avhämtning...

    Fin jacka, BROOKER

 

*  Vindjacka från TEAM SPORTIA i storlek XL

    Bortskänkes mot avhämtning...

    Jacka, TEAM SPORTIA

 

*  Mysig fleecetröja i storlek L

    Fint skick ! 

    Bortskänkes mot avhämtning...

 

* Jeans DIESEL, osäker på storleken, tror det är 31/34 eller 36

   Bortskänkes mot avhämtning...

 

* SAKI skinnjacka, liten 40

   Bortskänkes mot avhämtning...

   SAKI skinnjacka

 

*  Jeans från CROCKER i storlek 30/34

    Fint skick !

    Bortskänkes mot avhämtning...

    Jeans, Crocker 30/34  

 

*  Blått thermo/skidset bestående av jacka i storlek M och byxor i storlek L

    Jackan har avtagbar huva, många fickor och hållare till liftkort

    Dragkedjan på jackan är lite "speciell..."

    Bortskänkes mot avhämtning...

    Skidjacka + byxor

 

* Svart TV 20" ( tjock tv )

   Fungerar perfekt !

   Bortskänkes mot avhämtning...

 

Alla kläderna bortskänkes pga att jag inte kan ha dom längre + att jag behöver platsen till min nya garderob...

 

Vid intresse, hör av er !

 

Av Annica - 7 september 2010 14:10


                


Piss jobbigt, det är precis så det är just nu...


Att andas...


Får ingen luft....


Har knappt sovit i natt då det blir svårare att andas när man ligger ner så jag har suttit upp större delen av natten =(


Har astma och när jag är förkyld så brukar den bli värre men så här dåligt var det länge sen det var...


Varje andetag är som ett maratonlopp och jag anstränger mig så pass så att jag flera gånger blir svimfärdig  


Men, men...


Det är väl bara att härda ut förkylningen och hoppas att andningen lättar då...


Har ju ökat på cortisonet men det verkar inte hjälpa 


Skit jobbigt är det....


Ont i ryggen gör det också, är förmodligen för att det är så jobbigt för lungorna...


Ja, ja, nu är jag färdig gnälld  


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards