Alla inlägg den 10 september 2010

Av Annica - 10 september 2010 20:52


                      


Myror


Jag hatar dom 


Ska placera ut några i alla myrstackar  


Kanske jag ska berätta varför....


Jag ska ge er en gåta....


Gissa vem som gjorde detta jag nu ska skriva..??


Det var en gång en blondin som var ute i skogen och plockade svamp och hittade sååå fina svampar så hon satte sig på huk och plockade hela korgen full tills hon känner att det klias på ryggen... Klias och klias.... Och åter klias...

Hon ber sin älskade sambo att titta vad det är som kliar så pass då hon hör sin sambo vråla ett djungelvrål och sedan nästan lägger sig ner och skrattar så han vrider sig som en orm och blondinen fattar ingenting, vad är det du skrattar så åt min kära sambo säger hon...??

Då säger han:

-TA AV DIG ALLA KLÄDERNA, NU, DU KOKAR !!!!!


Ja... Resten kan ni väl kanske räkna ut själva....


Helt rätt...

Den dumma blonda token hade satt sig i en myrstack och hon kokade av myror... Enligt hennes sambo så stoppade det inte med ett 100-tal myror....


Så, vem var tjejen då...??? Klarade ni gåtan...???


HELT RÄTT, DET VAR JU JAG MIN DUMMA FAN !!!!!


Kan ju säga att jag klädde av mig ALLA kläderna utan att tänka på vart jag var = 10 m från en väg ;-)

Undrar vad folk tänkte ;-)

Just då så brydde jag mig inte ett dugg om hela världen såg mig stå spritt näck mitt i skogen...

Måste ha varit en syn för gudarna ;-)

Ja, ja, tur att man kan roa någon i alla fall  


Trevlig helg på er !




Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards