Alla inlägg den 15 september 2010

Av Annica - 15 september 2010 21:38


              


Tänk vad djur gör en glad  


Min mamma brukar säga att med katter så behöver man ingen tv, radio mm för dom underhåller mycket bättre =)

Och det är ju faktiskt sant !

Det är så kul att titta på dessa busfrön när dom är i full gång   


Lägger in en liten filmsnutt på dom...


Av Annica - 15 september 2010 12:39


  


Aldrig får man vara glad  


I går mådde jag ok så jag och Dartan hade en urmysig ridtur på morgonen  


Sen var Stefan jag och Tusse i skogen och plockade svamp hela em, vi var ute måånga timmar och summan av skogsturen blev VÄLDIGT mycket kantareller och en VÄLDIGT trött hund  


Sen hade jag "svamp jobb" hela kvällen ;-)


Men....


Bara för att jag mådde ok och orkade ha en rolig dag i går så får jag lida för det i dag


Vaknade med en helvetisk migrän och nackvärken från helvetet... 

Tur att jag har snälla Stefan som är så go och släpper ut hästarna =)


Nu efter x-antal "piller" så känns det lite bättre så jag ska försöka pallra mig ner till stallet och mocka åt världens finaste häst !


Visst är det trist att dom dagarna man mår bra får man lida för dagarna efter...

Kanske man skulle gräva ner sig i stället...???


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards