Alla inlägg under september 2010

Av Annica - 2 september 2010 20:25


                      


Vad är det som låter....


Det smäller och dånar på vinden  


Låter som att någon håller på att möblera om vilket är helt omöjligt då ingen bor där...


Man hör något som precis låter som att man ex flyttar omkring möbler... 


Men det är inte allt...


Sedan några dagar tillbaka så låter det även under huset...


Alltså UNDER  


När vi har gått och lagt oss så smäller det och dånar under huset / golvet så att man nästan känner det i golvet....


Vad är det  


Hmmm... Råttor.... Måste vara gigantiska råttor i sådant fall... Elefanter kanske...


Känns lite si så där kan jag ju erkänna....


Spöken....  


Det är i sådant fall inte den första gången jag råkar ut för dom, har varit med om dom förut då jag även har sett ett men det är en annan historia som jag kan skriva om en annan gång ;-)


Jag har saker från min mormor på vinden så jag har fått för mig att det är hon som grejar runt med hennes saker...


Undrar om det kan vara så....


Av Annica - 1 september 2010 18:55


                            


Jaha, då är sommaren slut...


Dartan kom in från betet i måndags och fick i dag ett välbehövligt bad  


Kåda, svett, flugmedel mm, det var mycket som lilla gubben hade sparat i sin päls under sommaren men nu är han sååå fin =)


Ska fortsätta i morgon, dags att ansa lite mm...


Jag är ju så tokig som älskar att borsta och putsa ;-)


Så här fin är lilla gubben i sitt nya täcke han fick efter sitt bad...



   


Nu väntar jag bara på min hovis ( hmm, vem kan det vara... ) så jag kan få på skor och börja rida igen, ska bli jättekul =)


Må så gott alla =) 


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards