Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Annica - 8 oktober 2010 14:40


  


Hej på er !


Nu fortsätter min följetong om mina bebisar från förr men insåg nu att jag inte tagit dom i samma ordning som vi haft dom, men, men, vad gör väl det 


I dag har turen kommit till fina Sammy 



                                       TC Awesome Hint

 

  

            
                                                  

                                                       1999

 

                                              e: Hints Impression  

           

                                              u: Stick With Stars

 

 

April 2006 hämtade vi hem denna underbara pojke som vi hade lånat på foder av en vän till oss.

Sammy är en häst som fastnade i mitt hjärta och alltid kommer ha en plats där !

Han är väldigt snäll och försöker alltid göra sitt bästa oavsett om det är på marken eller under ridning. Under den tid vi hade honom så lärde jag mig otroligt mycket och det var en väldigt rolig tid vi hade tillsammans :-)

Jag är enormt glad för den tiden Sammy bodde hos oss och förgyllde vår vardag.

 

 

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards