Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Annica - 13 oktober 2010 19:02


                


I dag fortsätter jag att skriva om mannen och kvinnan som hamnade på fel ställe vid fel tidpunkt...


Eftersom jag inte skrivit deras namn ännu så kan jag berätta att dom heter Henrik och Kristina.


Som ni kanske minns så vände dom ju tillbaka till källaren igår pga att Kristina glömde sin jacka där och möttes ju då av en fasansfull syn...

Mannen som heter Ragnar hade slaktat vissa av dom fastkedjade människorna men när Henrik och Kristina chockade såg sig om kring så förstod dom ingenting...

Det var massor av människor som nyligen blivit av med deras lemmar men det fanns endast ett fåtal ben och armar där....

DÅ....

Brakar det bakom dom....

Och...

Det värsta monster man någonsin kan tänka sig glider fram i korridoren....

Men...

Vad är det för något....

Dom ser inte riktigt i mörkret vad det är förrens den kommer närmare...

Då ser dom varelsen men kan knappt tro deras ögon...

Händer verkligen detta, undrar dom..?

Drömmer vi eller vad sjutton är detta..??


Ja, mina goda vänner... Vad är det som händer....


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards