Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Annica - 14 oktober 2010 20:25


               



Som en del av er kanske vet så är ju mitt hjärta hobby fotograf och dessa foton på månen har jag verkligen kärat ner mig i, gillar att fotona ser så levande ut


I dag fortsätter min story om Henrik och Kristina och storyn tar vid direkt där den slutade i går.


När dom vänder sig om i korridoren så möts dom av en fasansfull syn...

Ett enormt monster som ser ut att vara taget direkt ur en freakshow men pga mörkret ser dom inte riktigt vad det är förrens..

Det kommer närmare...

HJÄLP.... HJÄLP.....

Vad i hela helvete är detta !!!!

Allt dom ser är någonting som ser ut som en gigantisk krabba med stora långa ben utmed hela kroppen men vad konstiga hans ben ser ut, vad är det för ben, har aldrig sett någonting liknande...

Jo...

Det är...

Jösses...

Hans ben är gjorda av alla dom avhuggna armarna från dom fastkedjade fångarna...

Han använder lemmarnas fingrar för att dra sig fram i korridoren och vissa av lemmarna har tydligen tillhört en fin dam då dom långa naglarna sakta dras mot golvet i ett hjärtskärande ljud som dom aldrig kommer att glömma...

Kristinas kropp skakar av rädsla då hon inser att snart kanske mina armar också.... Sen svimmar hon...

Henrik inser snabbt att han måste satsa allt han kan för att rädda dom, vad har han att förlora....

Hans hjärna går på högvarv då han helt plötsligt ser mostrets huvud...

NEJ...

VAD I HELVETE....

Sen svimmar han också....



Ja, kära vänner... Vad har Henrik och Kristina råkat ut för och vad sjutton är det jag skriver om....

Hmmm....

Den som väntar på något gott  






Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards