Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Annica - 26 oktober 2010 23:03


              


Dagen började pissdåligt men slutade kanon  


Som tur är så blir man ju alltid glad av att vara med sina djur =)


Dartis är piggare än nånsin, tror han bara blir yngre med åren i stället för äldre...

Det är kul att se att han är pigg och glad, då vet man att han mår bra !

Sen gör ju klippningen att han blir piggare också men andra år han varit klippt har han i alla fall kunnat hålla sig med alla hovarna på marken men i år tror han att han kan flyga  


Min nyklippta pälskling:


  


Eftermiddagen kom med en överraskning i dag....


Våra nya ringar hade kommit 


Pga min viktnedgång så kan jag ju nästan få i två st fingrar i min förlovningsring så nu har jag tjatat till mig nya, och såååå fina dom är  i love them...

Och det bästa av allt är att den passar mig perfekt !!!

Så här ser dom ut:


  


Fina va...???!!!


Natti, natti... 


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards