Direktlänk till inlägg 30 november 2010

Glasögon till häst....

Av Annica - 30 november 2010 19:33


  


Jag har funderat på en sak ett tag nu...


Jag tror Dartan ser dåligt  


Har klurat på detta ett tag och i går var det så klockrent att han verkar se dåligt, kan ju förklara hans "klumpighet" jämt också...


Jag ska göra det vet. sa i morgon så får vi se om jag hittar något och vad man ev kan göra åt det...


Enligt vet. så är det inte omöjligt att hans linser börjar bli grumliga, han blir ju ändå 17 år nästa år...


Tänk vad tiden går fort, det känns som att det var i går vi hämtade honom fast det nu är 10 år sedan  


Vad säger ni, kanske detta vore något för min lilla prins...


  

 
 
Vicke

Vicke

2 december 2010 11:07

Ja, det kanske vore något för hästen

http://animeraigimp.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Erica

2 januari 2012 18:14

Hej! Jag håller på med ett projektarbete om bla hästens syn å snubblade över detta på google. Jag undrar hur det har gått för din häst. Blev det glasögon? Å hur reagerade han på det? Upplever du att han ser bättre?
Vore väldigt tacksam för svar
Mvh Erica

Annica

10 januari 2012 13:29

Hej,
Tack för ditt avtryck i min blogg =)
Nej, inga glasögon till min pojke...
Men däremot så vet jag att det bla har funnits travhästar som fått glasögon och att det har fungerat bra !
Vore kul att få höra av dig igen och ev få läsa ditt arbete om hästens syn, skulle vara väldigt intressant !
Mvh Annica

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 september 2019 19:59

Nu va de vääldigt länge sedan jag skrev nåt här.. Så vad har hänt sedan sist..? Jo, en hel del.. Jag opererade ju nyckelbenet i december plus att dom fick ta ben från höften å dom båda har läkt jättebra :) Gaya skar ju upp hela sitt knä i januari å d...

Av Annica - 26 november 2018 23:42

Nu har de gått 4 veckor sedan bästaste Tyson lämnade oss å saknaden å hålet i mitt hjärta e så stort.. hela hjärtat e trasigt.. :-( Men de börjar läka! Tack vare en sån fin pojke som heter Lappland Dream Nitro, alias "Hasse"! En supergo å trevli...

Av Annica - 31 oktober 2018 22:55

I söndags hände de som aldrig fick hända.. Vår finaste, bästaste å älskade Tyson lämnade oss å blev en ängel.. :-( Han blev akut sjuk på morgonen så de fanns tyvärr inget annat att göra än att låta honom somna in.. De här e absolut en av de värsta sa...

Av Annica - 22 juni 2018 00:15

Förra veckan var jag på återbesök på ortopeden å fick träffa en som e expert på nyckelbensfrakturer å summa summarum så läker inte min fraktur, den har inte läkt ett smack trots att de gått ca 6 månader.. :-/ Förmodligen så beror de på att jag e st...

Av Annica - 24 maj 2018 23:48


I dag ringde min ortopedläkare med svaret på datortomografin som jag för nån vecka sedan gjorde å de va lite blandad kompott.. Trots att de har gått 5 månader sedan jag bröt nyckelbenet så har de inte läkt.. enligt röntgen så fanns de inga tecken p...

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards