Alla inlägg den 7 december 2010

Av Annica - 7 december 2010 23:31


                


Jaha, då har det varit andra advent redan, wow vad tiden går fort, snart är det julafton =)


Har sååån träningsvärk...

Har tom ont i muskler jag inte ens visste att jag hade ;-)

Men träningsvärk är ju ändå ganska behaglig värk...


Älskar min häst som gör framsteg hela tiden =)


Det är verkligen på tiden att jag tar mig till doktorn och tar mina prover men ärligt talat så är jag rädd =(

Rädd för provsvaren...

Men jag vet ju att det är bättre att ta proverna i tid så jag ska väl ta och masa mig dit någon dag...


Kom på en sak...

Varför finns det falska människor..??

Jag är ordentligt less på det, har ett fantastiskt liv med BRA vänner så falska människor sållas snabbt ur min bekantskapskrets...


I dag har Tyson fått dragit sin pulka igen och han är sååå duktig !

Han verkligen älskar det =)


    



Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards