Alla inlägg den 16 december 2010

Av Annica - 16 december 2010 17:18


                  


Jag är nog den enda människan på jorden som inte sett "Twilight" filmerna ännu, men nu har jag gjort det !

Och....

Vad tyckte jag om dom då..??

Ja... 

Efter allt man hört så hade jag STORA förväntningar på dom och jag måste säga att ettan och trean levde upp till mina förväntningar men tvåan tyckte jag var lite väl seg...

Visst den hade sitt djup och charm men inga topp betyg från mig i alla fall


"Avatar" är jag nog också den enda som inte har sett ännu men i kväll ska jag se den och det är likaså med den, efter allt man har hört så har jag STORA förväntningar på den, ska bli kul att se =)


Vilken snöig dag det har varit i dag  

Det har snöat hela dagen, massor av snö för Tyson att leka i ;-)


Tysons första vinter när han var valp var det nästan ingen snö alls....


Så här såg vår lilla prins ut när han var ca 16 veckor =)


      





  

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards