Direktlänk till inlägg 22 december 2010

Nästan slut, redan...

Av Annica - 22 december 2010 21:02


  


Nu är det bara två dagar kvar till julafton och vår julskinka är nästan slut, redan...

Hm...

Undrar vem som har ätit upp den...

Svårt att räkna ut med tanke på att jag är vegetarian  

Stefan skyller på Tyson men jag har svårt att tro att han själv kan öppna kylskåpet och skära upp skinkan....

Men man vet ju aldrig  


Den här julen tror jag kommer bli en skön jul, vi ska inte fara runt så mycket till alla släktingar hit och dit utan vi ska bara mysa och njuta vilket julen faktiskt är tänkt till...


I dag har det inte hänt så mycket här hemma förutom att jag har bakat dinosaurie pepparkakor, jättefina blev dom =)


Jag har varken ridit eller varit ute på långis i dag med Tyson, känner ingen större glädje att göra det i -26 grader...

När det är så pass kallt och man rider så bör man ju hålla ett bra tempo för att hålla sig varm men det kan man ju inte göra pga kylan då det är farligt för deras lungor och det känner man ju själv när man är ute i så kallt väder och jag som har astma får skit svårt att andas i sån här kyla =(


Nog för att jag gillar vintern men så här kallt vill jag inte ha...


Var inne i Uppsala i går och jösses vilken hysteri folk har...

Ta det lugnt, julen kommer i vilket fall som helst....

Och har man inte hunnit med allt man ville så kommer den ju tillbaka om ett år igen ;-)


I dag har Tyson agerat fotomodell så här kommer en bildbomb !


God Jul på er alla =)


            

 
 
W.

W.

23 december 2010 21:30

Gulliga bilder./ Du skrev tidigare en kommentar: "Kanske en om rovdjurens vara eller icke vara..?? Skulle kunna bli en spännande omröstning..." Undrar ändå om du menar rovdjur mer allmänt eller mer om vargar som länge varit "på tapeten"?

http://votes.bloggplatsen.se

Annica

25 december 2010 12:45

Det e nog mest lo och varg som skulle vara intressant...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 september 2019 19:59

Nu va de vääldigt länge sedan jag skrev nåt här.. Så vad har hänt sedan sist..? Jo, en hel del.. Jag opererade ju nyckelbenet i december plus att dom fick ta ben från höften å dom båda har läkt jättebra :) Gaya skar ju upp hela sitt knä i januari å d...

Av Annica - 26 november 2018 23:42

Nu har de gått 4 veckor sedan bästaste Tyson lämnade oss å saknaden å hålet i mitt hjärta e så stort.. hela hjärtat e trasigt.. :-( Men de börjar läka! Tack vare en sån fin pojke som heter Lappland Dream Nitro, alias "Hasse"! En supergo å trevli...

Av Annica - 31 oktober 2018 22:55

I söndags hände de som aldrig fick hända.. Vår finaste, bästaste å älskade Tyson lämnade oss å blev en ängel.. :-( Han blev akut sjuk på morgonen så de fanns tyvärr inget annat att göra än att låta honom somna in.. De här e absolut en av de värsta sa...

Av Annica - 22 juni 2018 00:15

Förra veckan var jag på återbesök på ortopeden å fick träffa en som e expert på nyckelbensfrakturer å summa summarum så läker inte min fraktur, den har inte läkt ett smack trots att de gått ca 6 månader.. :-/ Förmodligen så beror de på att jag e st...

Av Annica - 24 maj 2018 23:48


I dag ringde min ortopedläkare med svaret på datortomografin som jag för nån vecka sedan gjorde å de va lite blandad kompott.. Trots att de har gått 5 månader sedan jag bröt nyckelbenet så har de inte läkt.. enligt röntgen så fanns de inga tecken p...

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards