Direktlänk till inlägg 29 december 2010

Spöke...

Av Annica - 29 december 2010 12:50


                   


Jag har ju skrivit i några tidigare inlägg om att det spökar här och nu har det hänt igen...


Stefan och jag håller på och bakar i köket och Stefan ställer ifrån sig degbunken på bänken då jag ser hur den sedan rör sig i sidled för att sedan hamna på golvet  och bänken lutar inte !!!


Efter det så hände en sak till...


Stefan skulle gå ut från ett av våra rum då strykbrädan bokstavligen kommer flygande mot honom  


Känns ju lite si så där....


Undrar vem det är, det lär ju inte vara mormor tycker jag för det här är ju elaka saker som dom gör och det har jag ju svårt att tänka mig att mormor skulle göra...

Kanske det är "Maschen"...

Han som förr i tiden var förman här på gården bodde i vårat hus och när vi flyttade in sa hon som bodde här några år innan vi flyttade in att hon knappt kunde bo kvar pga allt som hände i huset....

Hmmm.....


Undrar vad som händer nästa gång, om man nu vill veta det....


 
 
i en annan del av livet

i en annan del av livet

29 december 2010 13:04

Saker som glider på diskbänkar är vanliga eftersom det lätt blir så om bunken/glaset/bänken mm är fuktigt under. *tipsa*
Så du behöver nog inte vara rädd. :)

http://ienannandelavlivet.bloggplatsen.se

Annica

29 december 2010 18:38

Fast den här bunken gled tyvärr inte pga "vanliga" orsaker...
Du skulle ha sett den...
Den gled ut från bänken, stannade kvar i luften några sekunder för att sedan dimpa ner i golvet...
Hm.....

 
Panicow

Panicow

29 december 2010 13:15

Ush, detta låter jätte obehagligt! Har ni prövat att ringa till någon som kan snacka med spöken? Eller så kan ni ju ansöka om att få vara med i programmet "Det okända"?

Jag önskar er lycka till!
Kramar Panicow.

http://just4fun.bloggplatsen.se

Annica

29 december 2010 18:36

Det kanske vore en idé...

 
Vicke

Vicke

30 december 2010 18:17

Jag tittar in för att önska dig ett gott slut och ett gott nytt år

http://animeraigimp.bloggplatsen.se

Annica

30 december 2010 19:50

Tack detsamma Vicke =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 september 2019 19:59

Nu va de vääldigt länge sedan jag skrev nåt här.. Så vad har hänt sedan sist..? Jo, en hel del.. Jag opererade ju nyckelbenet i december plus att dom fick ta ben från höften å dom båda har läkt jättebra :) Gaya skar ju upp hela sitt knä i januari å d...

Av Annica - 26 november 2018 23:42

Nu har de gått 4 veckor sedan bästaste Tyson lämnade oss å saknaden å hålet i mitt hjärta e så stort.. hela hjärtat e trasigt.. :-( Men de börjar läka! Tack vare en sån fin pojke som heter Lappland Dream Nitro, alias "Hasse"! En supergo å trevli...

Av Annica - 31 oktober 2018 22:55

I söndags hände de som aldrig fick hända.. Vår finaste, bästaste å älskade Tyson lämnade oss å blev en ängel.. :-( Han blev akut sjuk på morgonen så de fanns tyvärr inget annat att göra än att låta honom somna in.. De här e absolut en av de värsta sa...

Av Annica - 22 juni 2018 00:15

Förra veckan var jag på återbesök på ortopeden å fick träffa en som e expert på nyckelbensfrakturer å summa summarum så läker inte min fraktur, den har inte läkt ett smack trots att de gått ca 6 månader.. :-/ Förmodligen så beror de på att jag e st...

Av Annica - 24 maj 2018 23:48


I dag ringde min ortopedläkare med svaret på datortomografin som jag för nån vecka sedan gjorde å de va lite blandad kompott.. Trots att de har gått 5 månader sedan jag bröt nyckelbenet så har de inte läkt.. enligt röntgen så fanns de inga tecken p...

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards