Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Annica - 19 januari 2011 20:25


      


Sommar  

Längtar...

Sitter och spånar lite på vad vi ska hitta på denna sommaren...

Skulle vara kul att hyra en stuga på Öland eller Gotland eller på något annat fint och roligt ställe =)

Någon som har tips på något fint ställe..??


I somras så blev det ju inte så mycket gjort pga sjukhusvistelse mm....


Men det ska det bli ändring på den här sommaren !


Känner för att åka iväg någonstans och bara "vara", mysa och ha det bra =)


Ja, ja... Än så länge så är det ju ett tag kvar innan det blir aktuellt så man hinner ju tänka lite mera ;-)


      

Av Annica - 19 januari 2011 11:41


               

Hittade lite foton på mina pluttisar från när dom var bebisar, nu är ju inte Akke min längre utan han är ju såld men han var min när han fortfarande var bebis =)


Söta va..??!!


Tyson 4 månader

 


Tyson 4 månader


Tyson 4 månader 


Tyson första dagen hemma

  


Akke nyfödd         


Akke 2 år, inridning

 


Akke 1 år    


Akke 2 år, inridning

   


Rocky som tyvärr ej finns kvar hos oss längre och hans lillebror Rambo


Loppan som liten bebis

    


Rambo som bebis

  


Det var allt jag hittade på för denna gången =)


Ha det !








Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards