Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Annica - 21 januari 2011 23:22


     


Jehovas vittnen...

Vad är det för dravel...

Lättlurade muppar som alltid försöker tränga sig in....

Fega muppar som alltid skickar fram barnen först...


Själv så kan jag inte förstå hur man kan vara så dum så man väljer att gå med i något sånt här, likaså med Livets Ord mm.


Jag kommer ihåg när jag precis hade fått körkort och soppapumpen på min bil gick sönder då en från livets ord sa till mig att det var pga att jag inte tog emot guds kärlek, ja eller hur...


När jag gick i skolan så kom det en gång en från livets ord in på skolgården och började tjattra om hur vi som inte var med i livets ord skulle brinna i helvetet mm plus att hon även sa att om jag gick med i livets ord så skulle min astma bli botad... hmmm... muppar....


Jag respeterar dom som har valt att leva ett liv med dessa samfund men var då så snälla och behåll det för er själva i stället för att försöka pracka på alla andra er skitsnack !!!


Natti, natti....

Av Annica - 21 januari 2011 14:32


 


Grooming, det är kul =)

Älskar att putsa, klippa, ansa, potatismjöla, smörja, fläta mm...

Är ju såå kul när dom blir så fina efteråt =)


Första Trail At Hand'en med Akke så började jag ungefär en vecka innan...

Först klippa, ansa ansiktet, benen, manen, svansen mm sedan bada två gånger kvällen innan, på med hood så att allt "håller sig på plats" för att dagen efter mjöla allt det vita, glansa mm, det är ju såå kul, älskar det =)


Stackars Dartan får stå ut med både det ena och det andra trots att vi inte tävlar, inte ännu i alla fall...

Men än är inte undrens tid förbi...


Och sen så älskar jag all den fina utrustningen som jag hade dom gångerna jag tävlade Apache...


Tränset...( fast mitt var lite ljusare )


  


Curben...


  


Sadeln såg ungefär ut som denna fast våran var modell roping...


Dakota 820B.jpg 


Med tillhörande brösta...


  


Fint tycker jag faktiskt, om man nu kan säga så om ens egna saker, eller rättare sagt fd saker, dom är ju sålda nu sedan vi sålde Apache.


Så här såg Apache ut med allt på sig, lite dåligt foto men man ser ju lite i alla fall ;-)

Apache och jag = den svarta hästen...


  


Hej hopp !






  

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards