Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Annica - 14 mars 2011 22:36


                                      


Jag har ju inte mått så bra den senaste veckan pga extrem magvärk så det enda jag lyckats göra på dagarna är att samla krafter till Dartis och Tyson och den övriga tiden har jag legat dubbelvikt i soffan och kollat på film...


Just nu är jag inne i en skräck period, speciellt B-skräckisar ;-)


Nu har jag sett Howling 1 - 5


  


och jag kan inte rekommendera dessa filmer...

Den bästa utav dom var 2:an som Christopher Lee är med i, den var faktiskt sevärd =)

Dom andra filmerna var så dåligt gjorda så när varulven kom såg det ut som en handdocka, jättedåligt gjort....

Jag kan verkligen inte förstå hur dessa filmer som är så dåligt gjorda kan vara så populära...


Från det ena till det andra så mår i alla fall Dartan bättre =)

Han är mycket mindre halt, markerar "bara" nu !

Tänkte prova springa med honom på torsdag igen och se hur han mår och om han är bättre så tänkte jag ta en liten tur på fredag =)

Om min mage klarar det...

Jag drar mig ju för att åka till doktorn för jag vet hur dom kommer undersöka mig = hmmm.......

Inte trevligt.....

Jag hoppas magen blir bättre så jag slipper farbror doktorn !




Av Annica - 14 mars 2011 17:22


           


Den här är bäst !

Enligt mig i alla fall...

Störtskön  

Vilket jävla skit som vann melodifestivalen, blä...

Vill vi i Sverige inte att vi ska vinna längre eller eftersom vi skickar såna dåliga låtar varje år...

Lyssna och njut på den här i stället !




Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards