Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Annica - 17 mars 2011 18:51


        


Torsdag 17/3 2011...

Ett datum som vi aldrig mer kommer att vara med om....

Tänk att det är så....

Varje dag är ju unik och det gäller att ta vara på dom dagarna vi har här på jordelivet, riktigt njuta av livet...

Och vad är då njutning, livsnjutning...

Ja, för mig är det att få vara med min familj, min älskling, mina underbara djur och sist men absolut inte minst mina underbara vänner mm...


Vänner är guld värda =)


Vänner man haft hela livet, som man känner utan och innan...

Jag är glad över att ha dom vännerna jag har, våra dagliga telefonsamtal är en underbar stund på dagen, det förgyller ens liv !


I dag har jag kollat Dartan igen och han är mycket bättre, knappt markerar längre så en ridtur är nog inte långt borta =)


Själv så mår jag ungefär lika, förjävlig magvärk...

Har nu pågått över en vecka och blir inte bättre...

Ska vänta tills på måndag och om det inte är bättre då ska jag uppsöka farbror doktorn...


CARPE DIEM



Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards