Alla inlägg under mars 2011

Av Annica - 4 mars 2011 11:45


   


GRATTIS på födelsedagen min finaste luddtass  


Den 4/3 2006 föddes en liten vit sak...


Undrar hur söt han var då...


5 år har vi haft Tyson nu och vi ser fram emot många, långa och lika roliga år till !


Tack för att du förgyller våra dagar min finaste luddtass  


Så här såg han ut 16 veckor gammal:


  

    


Och så här ser han ut 5 år senare:


  

  

    


                           STORT GRATTIS TYSON


          


Av Annica - 3 mars 2011 19:50


             


Åhh så söt  


Sveriges första dvärgflodhäst, Oliver som föddes i Eskilstuna djurpark för ca 4 veckor sedan, såå gullig...


Oliver är den första dvärgflodhäst som fötts i Sverige.


Jag längtar tills i sommar då man kan åka och titta på den lilla skönheten =)


Oliver, 4 veckor, är aldrig mer än en meter ifrån sin mamma.


Källa: Aftonbladet.se


Av Annica - 1 mars 2011 19:35


  


Kom att tänka på att det finns vissa yrkeskategorier som verkligen är ett släkte för sig, ex hovslagare...

Dom flesta hovslagare jag haft har i stort sett alltid kommit för sent mm...


Och inte är det bättre nu heller...   


Jag hade tid med MIN hovis i lördags men han kom aldrig...

Hade ny tid i söndags och då dök han inte heller upp...

I går när jag red så tappade Dartan en sko under ridturen vilket resulterade i att jag ringde och morrade till min hovis och på mindre än 10 min så var han i stallet...

Nästa gång kanske jag ska morra redan från början...

Det blir väl så när man bor ihop med sijn hovis ;-)

Lite som "skomakarens barn"...


I morgon kommer paketet från Foderbilen.se = KUL !


Dom är outstanding på hund och kattmat mm, 19:- i frakt hem till dörren  


I dag har det varit fullt upp, Stefan åkte ner i morse och släppte ut pållarna medans jag gav alla monster här hemma frukost och sen for jag ner och red min väldigt PIGGA pojke och sen har jag varit på äventyr inne i stan hela dagen...


Nu ska jag äta semla nr 2 för dagen  GOTT !





Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards