Alla inlägg den 1 april 2011

Av Annica - 1 april 2011 20:40


              


Årets bästa aprilskämt...


Det vet jag vad det är...


Och säkerligen många med mig...


Dom är inte bara ett skämt i april utan EVERY FUCKING månad året om, JÄMT !!!


Så... Vad är det jag pratar om då..??


Jo....


FUCKINGKASSAN ( Försäkringskassan ) !!!


Ett helt jävla gäng med inkompitenta muppskallar...


Det finns säkert undantag, det gör det ju hos grisarna oxå...


Jag kan ju ta upp ett exempel...


F-kassan skulle skicka mig till en expert på mina skodor för att se vad som ev kan göras för mig bortsett från operation då jag tackat nej till att åka till Tyskland och sätta kniven i min nacke...

Vet ni vart dom skickar mig..??

Till en sjukgymnast som ALDRIG har jobbat eller har någon erfarenhet av mina skador    

Och den jävla nissen ska bedöma mina skodor och min framtid, GAHH !!!


Jag blir så jävla less =(

Orkar inte tjafsa med dom längre...

I går sa jag till min handläggare på F-kassan att nu är det nog bäst att vi lägger på om vi någonsin ska kunna prata med varandra igen....


Ni skulle bara veta allt som F-kassan gjort och sagt...

Känns som att det vore läge för att prata med UNT, igen...

Förra gången jag drog upp F-kassan i tingsrätten så vann jag ju och då skrev ju UNT om det så det verkar som att det snart är läge för ett snack med dom igen...


FUCKING FUCKINGKASSAN !!!!



Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards