Alla inlägg den 2 april 2011

Av Annica - 2 april 2011 19:05

       


Lördag 2/4 2011


I går var det 1:a april, undrar hur många som gick på nåt aprilskämt, jag gjorde det inte i alla fall, jag är inte lättlurad, hårfärgen till trots... 


I dag har bästaste vovven och jag varit ute på träningspromenad = kul !


Det gick sååå bra =)


Vi gick en promenad på ca 1 mil och han gick fot under hela promenaden bortsett från dom tillfällena han fick hoppa och leka för sin mamma så han har verkligen gjort framsteg =)

Övning ger färdighet ;-)

Det var en del störningsmoment under promenaden som några rådjur som hoppade mitt framför oss, ett hundratal fåglar som enligt Tyson såg väldigt goda ut mm men trots det så skötte han sig super !

Jag kan ju inte påstå att han gick fot under dom störningsmomenten men han var lätt att få på andra tankar vilket han inte var förut så skam den som ger sig  


I går var Dartis och jag på banan men tyvärr så var den ganska blöt och tung så det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig att vi skulle träna på, gjorde mycket lösgörande vilket är väldigt behövligt för den pojken...

Han är sååååå PIGG nu !!!

Piggare och busigare att rida än vad Akke var som 2-åring ;-)

Nästa vecka är det lektion i ridhus som gäller, ska bli jättekul  


Avslutar med en sommarbild !


 

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards