Alla inlägg den 10 april 2011

Av Annica - 10 april 2011 20:16



Tröstäta...


Är precis vad jag ska göra i kväll  


Är man förkyld med en hals som känns som tusen taggar och ett huvud som är gjort av bomull så får man gotta sig ;-)


Min egna guacamole = MUMS och kvällen är räddad !!


 


Tyvärr så tror jag inte att det blir något äventyr i veckan med Dartis =(

Men, men det kommer fler dagar =)


Han har varit såå jäkla duktig senaste tiden, hans mamma är stolt !


Kom på en annan sak...


Jag HATAR folk som har ett sånt patetiskt och innehållsfattigt liv så dom måste lägga sig i andras liv !!

Behåll åsikterna för dig / era själva och sköt dig / er själva i stället eller är verkligen livet så tråkigt, stackars satans falska människa / människor...

Snacka om avundsjuka, den svenska avundsjukan...

Falska, ruttna, dubbelfalska människa / människor !!!

För vissa så är det som vardag att gå bakom ryggen på andra människor...

Patetiskt  



Av Annica - 10 april 2011 13:28


   


Som ett as...


Det är ett perfekt sätt att beskriva hur jag mår i dag...


Jävla förkylning...


Känns som att hela skallen är omgiven av ett lager av bomull som sedan körts in i en högtalare några timmar...


Men, men...


Nu har den ju i alla fall brytit ut så nu kan det väl bara bli bättre =)


Ska försöka orka gå ner med luddtass och kasta lite boll i sommarhagen, då skulle han nog bli glad =)


I morgon ska jag iväg och ta mina vanliga prover som tyvärr kommer visa åt pipan pga att jag är förkyld... Men jag måste ta dom i morgon för annars hinner dom inte bli klara tills jag ska till blodläkaren på fredag, som jag inte längtar till =(

Blä...



Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards