Alla inlägg den 25 april 2011

Av Annica - 25 april 2011 12:35


    

Sista påskdagen i dag....


Har ni ätit massor med godis och god mat nu..??


Har ni alla kommit ihåg att ta ut granen... för ni har väl granen kvar till påska..?? eller..??

Det har vi... eller inte... hmm....

Det finns nog ingen som vill ha granen kvar så länge ;-)


Jag såg ett program på tv häromdagen som handlade om jorden efter oss...

Alltså vad som skulle hända med jorden om vi alla dog ut som ex efter ett nedslag av en asteroid mm och det var verkligen ett intressant program =)

I normala fall så brukar jag inte vara något fan av sådana program men det här var faktiskt riktigt intressant plus att man alltid lär sig något också ;-)


Vilken ridtur jag var med om i går, puhh....

Känns att man lever i dag ;-)


Jag kan inte förstå att min snart 20-åriga pojke kan vara så jäkla pigg...

Men det får man väl vara glad för =)


Ha en fortsatt trevlig påsk alla !



Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards