Alla inlägg den 28 april 2011

Av Annica - 28 april 2011 12:27


     


Torsdag 28/4 2011


En dag närmare fredagen som ska ändra mitt liv...

Hoppas jag i alla fall...


Sedan Dartis och jag gick omkull så har jag haft en förjävlig nacksmärta, nog för att jag är van med att ha ont i nacken nu efter olyckan för 11 år sedan men så här jäkla ont 24 timmar om dygnet har jag nog aldrig haft...

Får proppa mig full med värktabletter så jag är nästan halvt drogad för att orka ut på Dartis en liten sväng och så ska det ju inte vara...

Kan inte sova på nätterna pga smärtan, allt är blää...

Men.. i morgon... har jag fått en tid hos en kiropraktor som jag hoppas kan hjälpa mig =)

I morgon är första dagen på mitt nya liv då jag "bara" kommer ha den "vanliga" värken kvar, hoppas jag i alla fall...

Undrar hur mycket hon kommer böja och knäcka... och undrar hur man mår efteråt... om man vill veta det just nu... men det är väl så det måste bli... att det gör ont för att bli bättre...


Hoppas hon kan hjälpa mig !


Annars hugger jag av mig nacken...



Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards