Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Annica - 4 maj 2011 20:28


          


Usch, va kallt det har varit dom senaste dagarna, och blåsigt...

Det är ju nästan så man har blåst bort ute...

Såg på vädret att värmen kommer tillbaka till helgen, skönt, den är verkligen efterlängtad =)


I morgon ska jag äntligen iväg och kolla upp nacken =)

Ska bli jätteskönt att få det gjort så att jag kan bli bättre någon gång.


Jag har ju dragit på detta nån vecka nu helt pga mig själv...

Varför har jag gjort det då..??

Jo !

Dom ville att jag skulle åka upp akut till röntgen men jag vet hur det kan bli där = lååång väntetid... och eftersom jag är sjukhusrädd också så hade jag ingen lust att sitta där och vänta så i morgon har jag fått en tid till doktorn = slipper vänta =)


Ska bli sååå härligt att förhoppningsvis bli bättre så jag kan göra mera saker, men det är väldigt vad kroppen vänjer sig fort...

Det är nästan så jag vant mig vid att dygnet runt ha spy färdig smärta, tänk så konstigt det kommer att bli om jag blir bättre...

Det kommer bli sån fart på mig då så folk i min närhet kommer längta tillbaka tills jag hade jätteont ;-) hi, hi, hi...


Hoppas verkligen att jag får svar redan i morgon vad som ev är fel och vad man kan göra för att bli bra !



  

  

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards